Wat is de precieze reden dat de vader van Meghan Markle haar niet mocht/kan weggeven tijdens het huw?

elijk met prins Harry?
Sorry de vraag past weer niet helemaal in de regel.
Dus: wat is de precieze reden dat Meghan Markle niet door haar eigen vader mocht/kon worden weggegeven op haar eigen huwelijk?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
tinus1969
5 jaar geleden
Misschien wilde de gescheiden en onafhankelijke vrouw Meghan niet ouderwets sexistisch weggegeven worden.
Overigens zijn de verhoudingen binnen de familie Markle niet heel soepel en de echte reden komen we nooit 100% zeker te weten.

Antwoorden (2)

Toch bleek later dat voornamelijk Thomas’ zwakke gesteldheid de reden van zijn afwezigheid komende zaterdag is. Vorige week kreeg hij namelijk een hartinfarct. Kensington Palace verspreidde donderdag namens Meghan een statement waarin staat dat zijn gezondheid de reden is.
fremar
5 jaar geleden
Officieel kreeg Thomas Markle een hartaanval waardoor hij niet in staat zou zijn om te komen, en hij haar dus ook niet kon weggeven.
Maar gezegd wordt dat de belangrijkste reden van zijn afwezigheid is dat hij zijn dochter en het Britse koningshuis niet in verlegenheid wil brengen. Vorige week ontstond er ophef omdat hij zich door paparazzi had laten betalen voor foto's die gemaakt werden toen hij een pak voor de bruiloft uitzocht.
Thomas Markle heeft toegegeven met een fotograaf samengewerkt te hebben om geënsceneerde paparazzafoto's te maken. Vanwege deze bekentenis vond hij dat het het beste was om Meghan niet door het gangpad te laten lopen omdat hij de koninklijke familie of zijn dochter niet in verlegenheid wilde brengen. Hij vertelde ook dat hij zes dagen eerder een hartaanval had gehad vanwege de stress van de situatie.
SimonV