Kun je een beloning krijgen als je een boef vangt?

dat was ooit zo wel eens. maar kan dat nog steeds?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja Pruts, maar niet in alle gevallen. Soms echter valt er best wat te verdienen......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

ja dat kan

De hoofdofficier van justitie te Groningen looft een beloning van 15.000 euro uit voor informatie die kan leiden tot de oplossing van de brandstichtingen in Veendam afgelopen maand

http://www.rssonline.nl/rel_3032155_euro15-000-voor-gouden-tip-veendam.aspx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, een aanklacht wegens vrijheidsberoving.

Als er geen prijs op zijn hoofd staat, loop je meer risico dat je er spijt van krijgt, dan dat je er financieel rijker van wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uiteraard je ziet dat op die affiches op het politiebureau en op het centaal station ziet je ze ook nog hangen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb twee kleinkinderen ,het zijn echte boefjes van zes en acht jaar. Mijn beloning is om met hen te kunnen ravotten, dus je kunt wel degelijk een beloning krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:-)
Zelf vangen moet je niet aan beginnen omdat je de bevoegdheid niet hebt, maar een gouden tip geven is wel waardevol en wordt in sommige gevallen beloond. Dat wordt op politiebureaus e.d. via posters aangegeven, soms ook via 'opsporing verzocht' op tv.
itsme
13 jaar geleden
Ja dat kan maar de beloning wordt eigenlijk nooit uitgekeerd omdat justitie het altijd zo weet te draaien dat jouw tip niet de gouden tip was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh das wel triest zeg.
Het kan ook anders, dat de boef jou aanklaagt wegens vrijheidsberoving, en dat de boef naar huis wordt gestuurd met de mededeling dat de politie het te druk heeft.
Is helaas nogal eens de realiteit.