welke stappen kan ik nog verder nemen ivm de mo zaak?

ik heb een aangeboren afwijking in de onderrug en ben gebaat met een inloopdouche. ik heb nu een douche wat een instap heeft van circa 30 cm. de wmo de huisarts de woningbouw en de specialist vinden het noodzakelijk alleen de mo zaak niet. de mo zaak is een keurend arts. nu is mijn vraag welke stappen kan ik nu nog ondernemen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
WAT betekent: "mo zaak"????????????????
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gemeenten, woningcorporaties en zorgaanbieders kunnen bij de uitvoering van maatschappelijke ondersteuning bij de MO-zaak terecht voor:
•detachering: directe en flexibele inzet van ervaren professionals
•het indicatieproces van loket tot besluit. De Kanteling bijvoorbeeld, of integrale indicaties met de AWBZ
•consultancy: advies op het gebied van Wmo en AWBZ
•scholing: standaard presentaties en scholing, presentaties en scholing op maat en coaching on the job door professionals uit de praktijk
•digitale diensten: met onze slimme webapplicaties kunt u snel een aanvraag indienen of eenvoudige aanvragen zelf beoordelen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat is de mo zaak en dat wat hier boven staat zijn ze 'gespecialiseerd' in

Het beste antwoord

Ik raad je aan in beroep te gaan! Er zal toch wel een hogere instantie zijn, waar je bezwaar kunt aantekenen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik begrijp, dat ze slechts een adviserende functie hebben, dan hoeft de WMO er zich toch niet aan te houden?