Ten eerste wennen aan het idee dat je vervelen niet negatief hoeft te zijn.
Had je het altijd te druk omdat je bang was voor het niets doen?
Rust vinden in niets doen, wat niet betekent dat je met je benen in je nek moet gaan mediteren.
Probeer verder toch een soort dagindeling aan te houden (ik weet niet waarom je ineens veel tijd overhebt, maar hoe meer tijd je hebt hoe meer je geneigd bent de dingen die je nog moet doen uit te stellen)
Misschien heb je ooit van je hobby je werk gemaakt, en moet je nu van je werk weer je hobby maken, door bv vrijwilligerswerk of een cursus te gaan doen
succes
anneliez
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dan biedt het vinden van een leuke hobby vaak uitkomst...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga lekker sporten of wandelen in de bossen, is nog gezond ook. Of ga iets nuttigs doen bijvoorbeeld vrijwilligerswerk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vrijwilligerswerk! En als je in een 'gat' terecht komt kan therapie uitkomst bieden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je leven meer nut geven, zorg dat je iets hebt om voor op te staan, passie voor voelt en je ei in kwijt kan