Waar kan ik online de actuele menukaart (incl ontbijt) vinden van Birger King Hoofddorp?

En dan het filiaal aan de Marktlaan 176.
Ook wil ik graag weten of ze ontbijt serveren en zo ja tot hoelaat?

Toegevoegd na 34 seconden:
Birger moet natuurlijk Burger zijn. Typefout.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De burger king in Hoofddorp is al om 9:30 open (zondag 11:00).
Ik neem aan dat ze dan ook ontbijt serveren.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wat dacht je van Burgerking.nl; soms is het zo gemakkelijk ;-)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Vics, dat weet ik. Maar ik wil graag de actuele menukaart.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@JanJ2002 . Daar staat het niet, anders had ik er niet naar gevraagd. Niet elk restaurant verkoopt hetzelfde. Sommige hebben bv helemaal geen ontbijt, of een kleinere ontbijtkaart.
Net als bv Mac Donalds, die verkoopt bij een expres of klein restaurant geen groente burger.
Dus zo makkelijknis mijn vraag niet.
;-)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ben helaas toch voor niks gegaan. Geen ontbijt. Helemaal niet..
Had dus toch de actuele menu kaart nodig.
Dus zo simpel was het niet.

Antwoorden (1)

Dit staat op Internet:
Burger King HOOFDDORP
Snackbar
Bekende fastfoodketen met gegrilde burgers, frietjes en shakes, maar ook voor ontbijt.
Bevindt zich in: Winkelcentrum Vier Meren
Adres: Marktlaan 176, 2132 DM Hoofddorp
http://www.burgerking.nl/bekijk-onze-producten
Zie onder Breakfast bijvoorbeeld: Bacon croissan’wich of bacon King Muffin, Croissant met jam en boter of tostie ei en kaas.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt! Maar de menukaart heb je niet? Zoals in de reacties, niet elk restaurant verkoopt zelfde.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ben helaas toch voor niks gegaan. Geen ontbijt. Helemaal niet..
Had dus toch de actuele menu kaart nodig.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dan jokken zij op hun de website, er staat duidelijk gegrilde burgers, frietjes en shakes, maar ook voor ontbijt.
http://www.burgerking.nl/bekijk-onze-producten
Onder Breakfast staan twaalf ontbijt producten. De vestigingen van het moederbedrijf beheer hanteren allemaal dezelfde menu- en prijslijst.
Die van de stationsrestauraties kunnen verschillen. Misschien versta jij iets anders onder ontbijt dan de BK-keten. Je maakt mij nieuwsgierig, waarom niet even een telefoontje er aan gewaagd?
Voor een lekker gezond ontbijtje Marktlaan 194, keuze uit een 'goedemorgen, power of lazy ontbijt.
https://www.bagelsbeans.nl/nl/over-ons?subpage=wat-zijn-wij
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Er waren vanaf 9.30 alleen burgers en friet. Normale kaart. Geen enkel ontbijt product.