Zijn er ook motorclubs die nooit in het slechte daglicht komen ?

Ik ben bezig me voor te bereiden voor een betoog die ik moet schrijven die gaat over motorclubs. Elk artikel die ik lees gaat over criminaliteit in door leden van motorclubs. Dus vroeg ik me af of er ook clubs zijn die nooit met dit soort dingen in het nieuws verschijnen. In Nederland trouwens

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
TurfGraver
6 jaar geleden
Elk plaats heeft vaak ook een locaal motor clubje. Die houden zich vaak bezig met motorrijden (toertochten), en gezamelijk belangstelling voor motors i.p.v. criminaliteit.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Motorclubs die niet in de criminaliteit zitten zal je dus ook niet in nieuwsartikelen terugvinden.

Antwoorden (2)

Ja, sterker nog er zijn er veel meer dan alleen de enkele die in het nieuws komen. Enkele bekende zijn:

Suzuki Bandit Club Nederland
Yamaha Diversion Club Nederland
Aprilia Rider Association NL
Ducati Club Nederland

De reden dat die ene kleine deel alleen in het nieuws komen is inderdaad omdat er in deze clubs vaak criminaliteit gepleegd wordt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als je goed zoekt...