Wat kost het om een vliegtuig te leasen?

Nou, ik ben van plan om een eigen luchtvaartmaatschappij te beginnen. Daar heb je natuurlijk wat voor nodig. Ik heb een startkapitaal van 1,500000 euro. Ik wil een vliegruig gaan leasen maar ben niet zo goed in research. Voor de goede researcher onder ons kan je mischien opzoeken hoeveel het kost om een vliegtuig te leasen. Graag de kosten 'per maand' en van de volgende vliegtuigen : A320, A319, B737-800, B737-500, B738.

Alvast bedankt ! :)

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
5.2K
Erna55
6 jaar geleden
Je wilt professioneel iets opzetten met een startkapitaal van anderhalf miljoen euro, maar je wilt geen cent betalen voor professioneel advies ??
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
http://www.avibroker.com/leaseavailability.asp
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Mr tomaat, Ik weet niet wat BH betekent en heb het ook aan heel wat mensen rondom mij gevraagd maar ze weten het ook niet. Dus daar kom ik ook niet ver mee :/
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je hebt gelukkig gevoel voor humor! :P
Als je geen geld wilt investeren in goed advies , kan je wellicht beginnen met grasmaaiers, die schijnen geweldig te vliegen!
Succes ermee @AirlineOndernemer!!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1,5 miljoen red je de eerste maand nog niet mee
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Iets als per uur. By Hour wellicht?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Voor je je in een vliegtuig verdiept zou ik eerst eens proberen ergens een timeslot te krijgen.
tinus1969
6 jaar geleden
Als je voor deze vraag al op GV moet vertrouwen, hoe moet dat dan straks als je echt begint en voortdurend dit soort dingen moet uitzoeken?

Antwoorden (1)

Als je dit soort dingen serieus op internet aan wildvreemden gaat vragen, zou ik dat geld lekker houden als ik jou was en daarvan leven.
Met dat beetje geld kom je niet ver. Heb je bijvoorbeeld al eens gedacht aan dingen als vergunningen en een plaats op een luchthaven? Maar om toch antwoord te geven op je vraag: het leasen van een 737 kost tussen de 2 en 4 miljoen euro per jaar. Afhankelijk van de leeftijd van het toestel.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik snap de - niet, van mij een +