Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welke middelen gebruikt defensie voor communicatie ?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je hebt al een mooi antwoord . Maar defensie het leger communiceert ook met het thuis front, ( moreel manschappen , recht vaardigen van de actie ) een hele propaganda machine van oorlog verslaggevers filmpjes , vijand' s beelden oproepen , ontmenselijken van de tegen stander dan zo als nu voor de verkiezingen constant communiceren ( toeteren ) dat er meer geld enz naar defensie moet . Een heel lobbyisten circus wordt er op politici en pers ( het volk ) los gelaten . Dat allemaal is communicatie . Ook oefeningen is een signaal ( naar de tegen stander maar ook eigen publiek ) hè we zijn er pas maar op en kijk eens goed zijn wees maar trots op ons . Ook wat grens schermutselingen kan de woede van het volk ophitsen om een oorlog op gang te krijgen . Bewust met passagier boten langs vijandelijke gebieden varen en als die dan gekelderd worden direct de totale oorlog uitroepen . Leger en politiek vormen vaak een gevaarlijk spel . Ook de Amerikanen in de golf oorlog zeiden O O die Iraki's zijn beesten ( ontmenselijken ) ze zijn een geboorte kliniek binnen gelopen en hebben daar alle baby's dood gemaakt we moeten Koeweit helpen . Poetin is meester in het manipuleren laat gewoon appartementen ontploffen en zegt dat zijn Tsjetsjenen of ? Kom het zijn beesten jullie hebben een sterke man nodig . Dit is allemaal communicatie propaganda . Ik ben wel voor een sterk goed leger mogelijk wat minder onderdelen ( in Europees verband ??) en veel minder officieren . Alles is communicatie van de kleur van hun pet tot hoe ze marcheren .

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

telefoon
radio
GPS
internet
praten
handbewegingen

Toegevoegd na 24 minuten:
Waar ik GPS zei bedoelde ik satelliet communicatie, stop de tijd.

Toegevoegd na 2 dagen:
Seinvlaggen
Lichtseinen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je bent telepathie nog vergeten... En waar ik telepathie zei bedoelde ik seinvlaggen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zal het telepathisch overseinen.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing