Wat staat symbool voor de toekomst?

Een witte duif bijvoorbeeld staat voor vrede..
Wat voor iets zou symbolisch voor de toekomst kunnen zijn?

Het is voor een logo..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.2K

Het beste antwoord

Een mobius-lus in de vorm van het oneindigheids-teken.
Of: het oude logo van SciFi channel maar dan zonder de lettertjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het oneindigheidsteken is niet persé ook nog een gedraaid bandje, een Mobiuslus wel, dus dubbel oneindig, net zoals de toekomst. Het plaatje van Scifi moet volgens mij inderdaad Saturnus voorstellen, maar ik vind het erg mooi gestileerd. Het is bijna niets, en toch snapt iedereen dat het een planeet met een ring is.

Andere antwoorden (5)

eentjes en nulletjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het onmogelijk is om te weten wat in de toekomst gaat gebeuren, maar waarzeggers dit toch proberen, denk ik aan een glazen bol.
Plaatje bij antwoord
Amadea
13 jaar geleden
De zon, een stralende zon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer iets van Hoop tot uiting te brengen.
Een klein babytje dat lacht tegen zijn moeder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan en mag van alles zijn,als het maar niets met dood en vernietiging te makken heeft! Ik vind idd de Moebius lus van Stippel wel mooi!