Is deze Burberry jas authentiek?

Ik overweeg deze toffe Burberry jas te kopen, alleen voor de prijs die ik ervoor wil geven, moet het wel een echte zijn;-) Het logo enzo ziet er wel heel betrouwbaar uit, alleen door de maatlabels weet ik het niet goed. Ik heb verder niet zo heel veel ervaring met burberry jassen, dus misschien dat iemand dit herkent als echt of nep

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
6.8K

Antwoorden (1)

Lijkt me een echte Burberry jas.
Het logo komt exact overeen met het echte logo.
De maatvoering US 6 en ITA 40 komt ook overeen met Burberry-maatvoeringen.
Namaak is altijd mogelijk. Als de prijs te mooi is om waar te zijn, kan dat een indicatie voor nep zijn. Maar dat blijkt hier ook niet het geval te zijn.

Toegevoegd na 46 minuten:
Niet te zien op deze foto: ritsen en knopen moeten voorzien zijn van het Burberry logo. Het naaiwerk moet natuurlijk perfect zijn.

Zie ook deze video:
https://www.youtube.com/watch?v=uFMjPxZmKcw
SimonV
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Burberry of niet...als jij perse zo'n jas wil hebben en je daar gelukkig in voelt, wat maakt het dan uit? Het is met tweedehands net als met antiek...wat een gek er voor geeft is het waard. Wat in de winkels hangt weet je ook helemaal niet of het wel echt echt is...of er kinderbloed aan kleeft of niet... De kledingindustrie heeft vaak erg vuile handen wb milieu en werkomstandigheden. Afgelopen jaar is er al voor een miljoen aan kleding doorgedraaid...onverkocht..