Wat betekenen de maat-streepjes op het vulflesje van de Relags Pocket hand Warmer?

In de verpakking zit er een klein maatbekertje bij waarop 2 streepjes staan. Ik neem aan dat het voor de hoeveelheid aanstekervloeistof is maar er staat niets over in de gebruiksaanwijzing. Wel dat je de warmer met dat maarbekertje moet vullen maar niet de hoeveelheid. Hoelang werkt de warmer als je hem vult tot 1 streepje? Hoelang werkt de warmer als je hem vult tot het 2e streepje? Ik kan nergens iets vinden over dat maatbekertje en hoelang hij blijft verwarmen.
Ik probeer er foto's bij te doen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

De streepjes staan bij 10 en 20 ml.
Met 20 ml is de handwarmer maximaal gevuld en werkt 'ie ongeveer 8 uur.
Dus 10 ml voor 4 uur, 5 ml voor 2 uur etc.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dank je wel! Ik heb op de link/site gekeken maar ik kan die info niet vinden. Kun je mij uitleggen waar dat staat op de site?
Inekez1
7 jaar geleden
Als je inzoomt op de afbeelding van het product zijn bij de streepjes 10 en 20 ml te lezen.
Bij 'bijzonderheden' staat 'heat preservation duration' 8-10 uur. Er zijn veel merken die dit soort handwarmers maken en verkopen, de afbeelding verschilt weleens maar het binnenwerk is meestal gelijk. Ook bij andere merken handwarmers van dit formaat en design wordt 20 ml als maximum inhoud aangegeven en 8 uur als maximale tijd.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Goh, jij hebt wel arendsogen! Dank je!