Zouden we ooit uitgevraagd raken?

Er zijn op GV al zoveel vragen gesteld. Veel vragen worden ook dubbel gesteld, weliswaar op een andere manier. Maar zou er een moment komen dat deze site verzadigd is? Dat je geen vragen meer kunt stellen, maar dat het een soort naslagwerk wordt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat gebeurt niet. Vragen zullen er altijd blijven. Omdat er ook steeds nieuwe ontdekkingen worden gedaan, andere dingen gebeuren en er nieuwe leden bij komen met soms goeie vragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Nee er komen altijd nieuwe dingen en situaties waarvan weer nieuwe vragen mogelijk zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
NEE dan krijgen we vragen als deze, dus het gaat maar door...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
theoretisch: ja

praktijk: nooit
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor.!
GV zou nooit uitgevraagd raken. Er worden elke dag iets niet bedacht. Gedachten, bedachten, vragen raken niet op...

Toegevoegd na 1 minuut:
(iets nieuws)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik kan me niet voorstellen dat we ooit uitgevraagd raken. Om de paar minuten wordt wel weer een nieuwe vraag gesteld.. het zijn er best veel per dag.
Maar er zijn ook ontzettend veel onderwerpen waar een vraag over gesteld kan worden. Ook komen er steeds weer nieuwe leden bij die andere interesses hebben en zich weer andere dingen afvragen. Dat is het mooie van een groot aantal leden hier op GV.. iedereen heeft wel weer een andere kijk op onderwerpen, zodat antwoorden anders zijn.. maar ook vragen worden anders gesteld en opgevat.
Als er een hele tijd lang steeds 10 dezelfde mensen op GV waren, dan zouden ze op een gegeven moment vast uitgevraagd zijn voor een tijdje.. tot ze weer wat nieuws hebben beleefd wat ze zich afvragen, omdat ze in een nieuwe situatie zijn gekomen of ze hebben iets gelezen.
Met het aantal leden die GV nu heeft zullen we zolang deze site bestaat nooit uitgevraagd raken lijkt me :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je stelt nou al drie vragen in één vraag.

Lijkt me onmogelijk aangezien het een redelijk veilige aanname is dat zolang er mensen volgroeien er nieuwsgierigheid blijft bestaan, met vragen (en daarmee samenhangende antwoorden) als gevolg.