Philips (vooral de t.v.'s)

C&A

Shell

Toegevoegd na 2 minuten:
En niet te vergeten de export van bloemen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Frico Kaas..

Toegevoegd na 27 seconden:
Unilever!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Unilever, inderdaad!
O.a. Philips en Douwe Egberts
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gek genoeg is Cruijff nog steeds het meest bekende "product" uit Nederland.
Waar ik ook in de wereld geweest ben, als we het over voetbal hebben en ze horen dat ik uit Nederland kom, dan valt gegarandeerd de naam: "Cruijff"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de DVD (oorspronkelijk van o.a. Philips)
de TOMTOM
Gouda Cheese
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Andre Rieu
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook goed, niet aan gedacht+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
juist
Nederlandse programma's of formats slaan aan in het buitenland (bron 1).

Fietsen (bron 2).

Diverse exportsuccessen (bron 3).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schrik niet; Marihuana doet het erg goed in het buitenland... Het staat op de derde plaats van beste exportproducten van Nederland. De andere plaatsen worden ingevuld door de tomaat en de komkommer.

De grote merken die internationaal gevoerd worden, zijn volgens mij allemaal wel genoemd.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het enige probleem is dat Marihuana niet zo'n gedoogbeleid kent in de rest van de wereld. De befaamde Koffieshops aan de Belgisch/Nederlandse grens zijn wel heel erg populair.
Bloemen, een geweldige export over de hele wereld en dan niet alleen de tulpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die min snap ik niet dus +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel en die min is van mijn minnaar, maar ja dat is er een die niet van bloemen houdt en ze ook niet weggeeft, ha,ha.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ja een stille hint
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oeps, niet zo bedoelt hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon zelf een bos kopen en dan een kaartje eraan hangen van je stille aanbidder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O.k. de zelfbediening dus.
tv programma big brother
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goudse kaas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Doepiedoep;

Oud papier. Dat wordt met schepen vol naar het verre oosten geexporteerd om daar tot verpakkingsmateriaal te worden greceycled. Nederland is momenteel zelfs 's werelds grootste exporteur van oud papier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nederland is de grootste exporteur van paprika's uit serres.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Legalisatie van soft drugs ,dat is voor verschillende landen nog steeds een totale utopie !Het beste idee dus
voor produkt zou ik zeggen pindakaas ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de Nederlandse cv ketel,en hageslag