Normaal gesproken niet.

Een jaarclub bestaat uit studenten van dezelfde jaargang - dat wil zeggen studenten die in hetzelfde (studie)jaar aan de studie zijn begonnen.

Zo'n jaarclub kan vele decennia blijven bestaan.

Cryofiel
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Is het dan wel mogelijk om tussentijds zo'n jaarclub te verlaten? Of verschilt dit per studentenvereniging?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
In principe zit je voor het leven bij een jaarclub, of je dat wat mee doet is aan jezelf. Zo ben je bijvoorbeeld ook voor het leven oud-leerling van je basisschool.
Maar als je het je vrienden lief vraagt willen ze je vast wel uit hun foto wegshoppen.