Waarom gingen Prinses Margriet en Mr. Pieter v Vollenhoven eerder weg van koninginnedag?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/motiveer-moeder-stoppen-roken.57457#342816

Het beste antwoord

op teletekst van sbs 6 kun je alles eens rustig nalezen,het staat er uitgebreid op
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb t die dag op sbs gelezen thanx

Andere antwoorden (3)

ik heb de verslaggeefster iets horen zeggen over een begravenis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Prinses Margriet en Pieter van Vollenhoven hebben vrijdag in Middelburg het einde van het bezoek van de koninklijke familie niet meegemaakt. Ze vertrokken iets eerder om op tijd bij de bijzetting van prins Carl Friedrich zu Löwenstein-Wertheim-Rosenberg te zijn. Hij was de oudste zoon van goede vrienden van het paar.
13 jaar geleden
Prinses Margriet en Mr. Pieter van Vollenhoven zijn eerder weg gegaan omdat ze naar Duitsland zijn gegaan om de
de begrafenis bij te wonen van een goede vriend die overleden is ten gevolge van een verkeers ongeval.