Omdat hij vooraan staat bij het maken van een 'happy train' na afloop van de toppers.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Nou wat denk je?
De Toppers in concert is gewoon pijnlijk, en hij is na elke show te hard van achter genomen denk ik?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat heeft volgens mij te maken met zijn prive leven
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat hij de voorkeur geeft aan een mannelijke partner.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Denk dat je dat toch echt even aan Gordon zelf moet vragen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien heeft het met zijn reuma te maken? Hij zit niet voor niks zo vaak in zuid afrika om weer bij te komen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sinds Joling uit de Toppers is gestapt, gaat het volgens mij iets beter...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik weet uit betrouwbare bron dat zijn sexuele geaardheid niets te maken heeft met de manier waarop die loopt.

Ik denk dat het te maken heeft met zijn reuma, of hij loopt expres zo zodat ie altijd een reden kan opgeven waarom de Toppers shows weer es rot zijn... (heb pijn dus daarom was het niet zo goed)