Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe vind ik iemand met alleen 2 foto's?

Ik heb een meisje ontmoet , waar ik alleen 2 foto's van heb en haar woonplaats : zwolle.

Toegevoegd na 6 minuten:
tineye.com heb ik algebruikt

Toegevoegd na 7 minuten:
tineye.com heb ik al gebruikt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als ik het goed begrijp heb je 2 foto's van haar genomen en haar woonplaats gevraagd, maar niet haar naam?
Niet zo een makkelijke klus natuurlijk om op die manier nog iemand terug te vinden.
Het enige wat ik zie is : ga naar Zwolle en doe er research op plaatsen waar ze mogelijk zou kunnen vertoeven. Als je wat met haar gepraat hebt, zal je wellicht een vermoeden hebben van wat haar interesseert, of ze studies volgt en waar enz... Met haar foto's zou ik persoonlijk wat voorzichtig omgaan. Je kent haar context niet, plus is het niet echt een blijk van respect voor haar privacy als je haar foto overal laat zien.
De vraag is natuurlijk of je jezelf een dienst bewijst door naar haar op zoek te gaan. Als je niets verder van haar weet, kan je ook als je haar vindt van een kale reis thuis komen.
Maar ik wens je veel succes als je het risico wil nemen...en hoop samen met jou dat het lukt en allemaal fantastisch uitpakt.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Je zou ook via Facebook of een ander online contacten-netwerk mensen uit Zwolle kunnen opzoeken en hen contacteren.
Via een privé bericht kan je hen dan eventueel de foto doorsturen en alzo om hulp vragen.
Op deze manier kan ook niemand jou aanspreken op eventuele schending van de privacy.

Liefs, Succes en Big Smile van me
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding