Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Er wordt absoluut NOOIT eerlijk geteld. Het enige dat wel telt is een gunstige uitslag die zoveel mogelijk kijkcijfers oplevert.
En ik weet waarover ik het heb.
(Lees meer...)
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
mwa, ik zie het zeker niet zo 'duister' in als dat jij dat doet antwoordman, ik geloof er weldegelijk in dat er in ieder geval aan telling word gedaan, want, opwie er het meest word gestemt, daar willen toch ook de meeste mensen naar kijken?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kijk, dat is nou s interessant.. hoe weet je dit, als ik vragen mag?
AWM
15 jaar geleden
Echt niet, geloof me nou. Ik kan er helaas niet over uitweiden, maar de kijkcijfers zijn het enige dat telt. De programmamakers bepalen wie er doorgaat.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja, maar die willen ook veel geld binnenhalen doormiddel van dat sms-gedoe, en daarvoor moet je toch echt de mensen doorlaten waarop veel is gestemd ten dus veel verdient is!
AWM
15 jaar geleden
Glimworm: Niemand kan dat controleren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja inderdaad, jij bent op dit moment een complot denker zonder enig bewijs, en die staan niet erg sterk
AWM
15 jaar geleden
Dat ga ik niet geven, Funky. En dit is ook geen bewijs, zeg ik alvast:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/159697/1/1/50/idols-finale-doorgestoken-kaart.html
http://www.rtl.nl/%28/actueel/rtlboulevard/nieuws/articleview/%29/components/actueel/rtlboulevard/2004/03_maart/entertainment/bas_joel_idols_doorgestoken.xml
http://www.hyped.nl/hyped/archives/00000602.htm
http://www.goeievraag.nl/vraag/controleert-trouwens-daadwerkelijk-stemmen-shows.8990
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
je bent gewoon overtuigt door de talloze andere complot denkers die er zijn, ik zeg niet dat het niet mogelijk is dat er dingen gaande zijn als doorgestoken kaart, maar zoals ik het nu zie is dat het nog steeds eerlijk gebeurt
AWM
15 jaar geleden
Oké, ik kan je niet overtuigen. Geeft niet.
Het probleem is alleen dat ik weet wat ik zeg.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
achja, ik ben koppig van aard, Maar ik kan het me simpelweg gewoon niet voorstellen, daarvoor heb ik keiharde bewijzen nodig ; )
AWM
15 jaar geleden
Je hebt groot gelijk, Glimworm. Maar die bewijzen ga ik niet geven. Het gaat hier om miljoenen, dus daar zijn nogal wat belangen mee gemoeid. Als je wilt geloven dat het allemaal eerlijk gaat moet je dat doen, dat kijkt veel lekkerder.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben er van overtuigd dat het eerlijk gaat, omdat het volk wat stemt ook gegarandeerd het volk is dat de meeste kijkcijfers oplevert als degene op wie ze stemmen door gaat. Al hou ik een slag om de arm voor een eventuele nek-aan-nekrace tussen twee favorieten als er nog een heleboel sms-jes binnen te halen zijn. Maar degene die de meeste stemmen krijgt, is uiteindelijk ongetwijfeld ook echt de winnaar. Voor het kijkvolk dan ; dat hoeft niet per definitie de slechtste te zijn.
AWM
15 jaar geleden
@Marleen: De wereld is slecht.

Andere antwoorden (4)

Als het goed is gebeurt het stemmen door een notaris, teminste, dat zou zo moeten zijn.
En of je die notaris dan vertrouwt of niet, zijn telling telt.

Toegevoegd na 24 seconden:
een notaris is natuurlijk wel aan zijn stand verplicht om uiterst eerlijk te tellen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Meestal is er een notaris aanwezig.. maar helemaal zeker kan je het niet weten, tenzij je betrouwbare inside informatie hebt..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
je komt daar persoonlijk niet achter maar ga er maar vanuit dat het niet eerlijk gebeurt .
en die notaris weet toch niet of er al dan niet met de cijfers is geknoeit.
ze moeten het van de smsjes hebben qua geld dus ga er maar van op aan dat ze een constructie bedacht hebben om het maximaal haalbare er uit te halen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat weet je niet.

Het is een commercieel programma van een commerciele zender, dus er moet geld verdiend worden.

Dat gebeurt door de sms'jes en door goede kijkcijfers.
En dat is wat het belangrijkste is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing