Onder welke grote verzekeringsmaatschappij valt Voogd & Voogd?

uvm verzekering? unigarant? of misschien een andere?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Voor zover ik na kan gaan is Voogd & Voogd een zelfstandige onderneming die eigen producten (het zogenaamde huismerk segment) en producten van andere verzekeraars verkoopt (volmachten).

De verzekeraars van wie Voogd & Voogd producten verkoopt zijn:

Alianz, Arag, A.S.R., Avéro/Achmea, Bovemij, Covéa, DAS, De Goudse, Delta Lloyd, Europeesche Verzekeringen, Generali, HDI Gerling, London Verzekeringen, Markel, Nationale Nederlanden, Reaal, Torus, Unigarant en Zevenwouden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hmm, goede vraag.
Ik heb zelf geen polis van V&V ter beschikking.
Op de website worden bij de huismerken geen overkoepelende maatschappijen genoemd. Het heeft er dus alle schijn van dat V&V een grote verzekeraar is die 'er bij schnabbelt' met producten van andere verzekeraars.
Ik kan helaas niet zien of jouw polis een huismerk of een volmacht betreft, maar als UVM wordt genoemd, vermoed ik een volmacht. Normaliter wordt de moederonderneming genoemd in de disclaimer.
Dat is bij V&V niet het geval. Ik moet het doen met de informatie die ik online vind, met name op de website van V&V. Daarom durf ik niet met zekerheid te zeggen hoe de vork in de steel zit. Mijn antwoord laat ik daarom open staan, maar wellicht komt er nog iemand met een ander antwoord en andere (betere) bronnen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
UVM is de risicodrager van Unigarant en Unigarant is een 100% dochter van de ANWB
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Graag gedaan; al ben je er zo te lezen feitelijk zelf uit gekomen. ;)
Jij ook bedankt. @iHave
Goed gevonden, dat verklaart een boel.
Ik kan je reactie helaas geen plus geven. ;)