Hoe vraag je, je partner met humor ten huwelijk?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hey kwebbel, je hebt je weekend-outfit nog aan!
Dat belooft wat!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik las de vraag verkeerd en vond hem toen nogal raar.
Wat ik dacht dat er stond: "Hoe vraag je je partner met tumor ten huwelijk?"

Het beste antwoord

Wil je met me trouwen, en dan op huwelijksreis van 11 juni tot 11 juli naar Zuid-Afrika?

Toegevoegd na 4 minuten:
http://www.youtube.com/watch?v=QxztXzzw8dc

;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Keihard lachen terwijl je het vraagt :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb je auto total los gereden uit schulgevoel wil ik wel met je trouwen. ter voorbereiding moet je dus wel zijn auto rammen. succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tijdens een romantisch etentje in een Spaanse bodega,uiteraard met je stilettohakken aan,tijdens een vurige flamenco,met een roos tussen je tanden!

Dan kan hij niet weigeren!
En daar wil je toch helemaal geen ouderen bij!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahahahaha wat een fantasie heb jij zeg!
Als je met me trouwt krijg je 1000 euro.
Wedden dat ze moet lachen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Via Goeie Vraag!
En dan maar hopen dat hij/zij het gelezen heeft voor de vraag verwijderd wordt.... ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn partner zit niet op goeievraag..maar wel een leuk antwoord!
Een paar hele zware kettingen (ketenen) kopen en vragen of hij/zij die wil aanvaarden.
En als hij/zij ja zegt een mooi gouden kettinkje ervoor in de plaats geven. (als hij/zij nee zegt, gauw naar de juwelier om de gouden ketting terug te brengen).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeggen dat je geen sex mag hebben voor het huwelijk vanwege je geloof!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat gaat niet meer lukken;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan je laten bekeren tot een godsdienst.... ik neem aan dat mensen die zich op latere leeftijd laten bekeren en geen maagd meer zijn, niet gewoon door mogen gaan met ongetrouwde sex.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb helemaal geen zin om met sex te stoppen;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou kwebs, daar heb je wat aan! Hup!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat doe je ook niet, je gaat trouwen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou..alleen als hij ja zegt natuurlijk;-(
Hé, uh, alles goed en wel, met die proefrit en zo, maar het heeft nou toch lang genoeg geduurd. Ik hoop dat je er nou eindelijk uit bent: gaan we trouwen of niet?
14 jaar geleden
Ga, op je vakantie, gewapend met bijv. de ringetjes van een frisdrankblik, of uit zo'n kauwgomautomaat, met hem zeilen, waterfietsen, of samen drijven op een luchtbed, en vraag, of hij samen varen met jou écht helemaal leuk vindt.
Dan geef je hem een kletsende zoen, en doet dat ringetje bij hem om.
Gewoon de hele kitsch-scene uit de film, min de violen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Da's toch niet zo moeilijk op jouw hoge hakken:
¿Quieres casarte conmigo?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'Zeg schat, we hebben nu genoeg geoefend, zullen we nu voor het eggie gaan?'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We hebben erg moeten lachen om het huwelijksaanzoek van een vriend van ons.
Zijn vraag: "Nou, zullen we dan maar..."
haar antwoord: "Doe niet zo gek joh"
Een uur later waren ze eruit dat ze het eigenlijk allebei wel meenden en graag wilden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een huwelijksaanzoek moet geen grap zijn, maar lief en romantisch!