waar zou ik per direkt of zsm aan het werk kunnen bv asperges steken oid

Toegevoegd na 4 minuten:
graag concreeet antwoord telefoon n ummer oid

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar woon je? Hoe oud ben je?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben en woon in boskoop
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben 38 en woon in boskoop
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarin venry zou ik van yahel willen weten

Het beste antwoord

asperges steken ,in Noord Limburg ik weet niet of je er terecht kunt dat ligt aan je instelling en kunde ,veel geld verdienen ,als je asperges wilt steken vanuit Boskoop in Noord Limburg moet je rekenen op ca 175 KM enkele reis en verblijfskosten, probeer het eens bij de grote uitzendbureaus in de regio deze hebben veel Polen in dienst maar ook andere zijn welkom in deze oogsttijd.
uitzendbureau Otto, Verbeek, Hands to Work google en je vind hun telefoonnummer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

in Venray!

Toegevoegd na 51 seconden:
Het verdient echt ontzettend goed in Venray!

zo ongeveer 600 euro per week (als je heel hard werkt dan)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.wowvacatures.nl/vacature/Aspergestekers-uden+noord+brabant-ibc+people-151341
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Concreet antwoord, tel.nr. oid?
Ipzy, het is hier toch een arbeidsbureau.
Als je in een streek woont waar asperges gestoken moeten worden ga je daar naar een Uitzendbureau en dan hoor je wel of en waar er werk voor je is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een euro in de grond steken en wachten tot er een geldboom groeit...

Toegevoegd na 57 seconden:
Of naar de bollenstreek gaan met een tentje en onder het normale loon gaan zitten.Je verdient dan goed en het leven kost je daar 50 euro per week.Opbrengst 500 per week.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij ons in Brabant zijn ook veel aspergebedrijven.
De Kempen en Oost Brabant. Bel gewoon naar de plaatselijke VVV s.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je alles wil aanpakken, moet snel aan het werk komen wel lukken.
Ga alle uitzendbureau's in de buurt af en laat je inschrijven
Ga een middag achter je pc zitten en zoek vacatures, ook op de site's van bedrijven zelf, bv schoonmaak bedrijven.
De lokale krant in de gaten houden, ook de 'kleine' advertentie's, hier (ZO Brabant) worden daar vaak champignon plukkers gevraagd bijvoorbeeld.
In schrijven bij het CWI als je dat nog niet gedaan hebt, alleen gaat het daar allemaal niet zo snel.
Succes.