Hoe zorg ik ervoor dat de mediatheekmedewerkster niet telkens op mijn beeldscherm meekijkt?

Ik vind het heel vervelend als de mediatheekmedewerkster continue meekijkt op mijn beeldscherm. Dit leidt mij af en kan me daarom minder goed concentreren op mijn schoolwerk.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Uitleggen waarom je dit zo vervelend en storend vind en dan vriendelijk vragen of ze hiermee wil stoppen.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Tja... ik denk dat je deze zéér effectieve oplossing wellicht wat overdreven vindt... http://www.instructables.com/id/Laptop-Compubody-Sock/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Ozewieze[...]
Ge-wel-dig! :-D
Antoni
9 jaar geleden
Misschien is zij daartoe door de school wel verplicht, zodat de leerlingen geen dingen doen die niet zijn toegestaan? Ga dat eerst eens na!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedoel je dat de medewerkster over jouw schouder meekijkt op korte afstand? Of bedoel je dat er een programma draait op haar computer waarop ze alle schermen kan zien?
Hoe gaat het precies? Komt ze telkens langslopen of zit zij in de mediatheek te werken en kan ze toevallig goed op jouw scherm kijken.

Antwoorden (2)

Het klinkt misschien gek, maar je zou haar kunnen vragen of ze niet steeds mee wil kijken op je beeldscherm omdat je dat vervelend vindt omdat het ten koste van je concentratie gaat.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+Plus, dat is helemaal niet gek.
Gewoon duidelijk zijn en zeggen: ik vind het vervelend dat u steeds meekijkt en vraag hierbij dit niet te steeds te doen.
Als het niet helpt kun je altijd het advies van
@ Ozewiezewozewiezewallakristallix nog opvolgen. De mouwen vind ik wel ietsje aan de korte kant.
Waarschijnlijk heb je de rechten niet, als je die wel hebt kan je via taak beheer naar dat proces eindigen. En andere, de internet kabel eruit als je offline kan werken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
... en hoe voorkomt dit dat de medewerkster op het scherm meekijkt...?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
aha Kimba denkt dat er bedoeld wordt dat er via een ander scherm wordt meegekeken op zijn beeldscherm.