Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom zijn demonstraties gericht op de situatie in het midden oosten altijd uiteindelijk zo gewelddadig?

Alles moet kapot en niemand vanuit de (linkse, want daar komt het vandaan) politiek die aan deze misdragingen een woord vuil maakt.

Gisteren is zelfs een vrouw achtervolgt en aangevallen. Een vrouw die later zelfs van de politie bleek te zijn.

http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1384626.ece/De_vlag_brandt,_de_klappen_vallen

Waar is het respect voor het bezit van een ander, zowel particulier als de staat?

Zien deze "demonstranten" Nederland ook als een vijand en daarin een vrijbrief zich zo te misdragen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
793
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, de ME roste er anders flink op, ook op Gretta Duisenburg!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tsja, die tante zoekt ook altijd zo de confrontatie dat het uiteindelijk wel een keer fout moet gaan. Die ME stond er omdat men uit ervaring weet dat ze uiteindelijk rotzooi gaan trappen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

dat is geloof en geloof is oorlog en uiteindelijk draait het maar om 2 dingen ,geld en macht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het Midden-Oosten is klaarblijkelijk géén 'ver van m'n bed- show'. Hoe kan het ook anders? Het is aan de rand van de Middellandse Zee dat de twee grote cultuurblokken, het Westen en de Islamitische wereld, elkaar ontmoeten en botsen. Dikwijls, niet openlijk, geruggesteund door belanghebbenden die ver van het brandpunt wegblijven.
Demonstranten kunnen, in die hetze, groeien of volkomen misleid worden. Dit geldt voor iedere partij.
De geschiedenis zal later 'bewijzen' wie gelijk had en dan zijn we terug vertrokken... :-(
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind dat je maar weinig antwoorden krijgt op je goeie vraag. Raar.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding