Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe weet je wanneer je het diepste dal hebt bereikt?

Je kunt pas weer omhoog krabbelen als je heel diep in de shit zat..hoe weet je wanneer je op het diepste punt zit?

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik heb namelijk al een tijdje het gevoel niet dieper te kunnen!
Maar toch schoppen ze me elke keer een stukje dieper!

Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Hee Kwebbel, en je hebt ons toch? Je fijne virtuele vrienden? Laat je niet kisten hoor, JIJ bent je eigen goeroe.
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Je kunt pas weer omhoog krabbelen als je heel diep in de shit zat.. wie zegt dat?? hoe weet je wanneer je op het diepste punt zit?
? "ze"? schoppen je steeds een stukje dieper?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Dat weet je als je erin zit. Je raakt letterlijk de 'bodem'. Je gevoel zegt, dat je echt niet dieper kunt.

Wanneer je het hebt overwonnen, krijg je het gevoel dat je vanaf dan alle tegenslag kunt overwinnen.

Overigens, een diep dal bereiken hoeft niet eenmalig te zijn. Mensen kunnen soms een paar keer in hun leven echt het diepste dal bereiken en er weer uitkomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik denk dat je dat pas weet als je weer lichtpuntjes begint te zien en je serieus gaat bezighouden met je toekomst. Terwijk je er in zit, zie je alleen maar het dal. Je moet al weer een beetje opgekrabbeld zijn om het uitzicht te kunnen zien, helaas.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
het kan altijd slechter, dus je kunt je dieptepunt pas peilen wanneer het weer beter gaat. bovendien is het per persoon verschillend hoe een dieptepunt ervaren wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Als je niet meer door de bodem heenzakt.
Deze bodem is dan een stevige basis onm UIT het dat te klimmen, wat ik je sterk aanbeveel.
Heel veel sterkte!

Toegevoegd na 1 uur:
Na je verduidelijking nog het volgende,
Ze schoppen je!!
Het is dan zaak je aan dit geweld (te pogen) te onttrekken.
Pak daders aan, laat NIET over je lopen, weest niet (te) bang voor de gevolgen.
Niet jij moet in het dal zitten maar de klo........ die je dit flikken.
Verzamel mensen om je die jou steunen en probeer
zo een ladder op de bodem in je dal te zetten om eruit te klimmen.
LAAT NIET MET JE SOLLEN.
Dat wil niet zeggen dat je ineens met rust gelaten wordt, het kan zelfs zijn dat de pesterijen eerst in ernst en omvang toenemen.
Als je voor jezelf opkomt, ben je trouw aan jezelf en geef
je niet toe aan het gevoel van machteloosheid, het belangrijkste doel van pestkoppen.
Weest (binnen de mogelijkheden van de wet) creatief
in het aanpakken van de treiteraars en mobiliseer je vriendenkring, zodat je vooral ook het gevoel doorbreekt
er alleen voor te staan.
Veel GV ers (waarschijnlijk) , waaronder ik, staan pal achter je.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Dat voel je als je erin zit! je voelt dat je écht niet meer kan.
soms heb je maar een klein zetje nodig om toch weer een zonnestraaltje te ontdekken...vanaf dat moment ga je elke keer een stapje vooruit..soms 2 en dan weer 1 achteruit...maar ja dan heb je alsnog 1 vooruit gemaakt!

ik heb deze ervaring zelf..kijk vooruit en vooral niet teveel achterom..wie met de rug naar het verleden staat die kijkt naar de toekomst!

vaak is het wel zo als je eenmaal uit het diepe dal bent dan kom je er sterker uit !
als het nog eens gebeurt zal dit je ook weer de kracht geven dat je de vorige keer ook er weer bovenop bent gekomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing