Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan je in Engeland met de studie Engelse taal en cultuur?

Ik ga waarschijnlijk Engelse taal en cultuur studeren en ik zou later heel graag in Engeland (of Ierland) willen werken, maar ik denk niet dat er heel erg veel mogelijkheden zijn. weet iemand wat voor werk ik daar met deze studie zou kunnen doen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Je zou leraar Engels kunnen worden. je moet dan nog wel je lesbevoegdheid halen. Ik weet niet hoe dat in Engeland of Ierland geregeld is.

Verder zijn er natuurlijk ook genoeg banen, die misschien niet direct iets met je studie te maken hebben, maar waarvoor men wel een HBO of WO denkniveau vraagt. Je zou ook op deze functies kunnen solliciteren.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Mijn persoonlijke mening is dat dat echt een nutteloze studie is als het je doel is om uiteindelijk daar te gaan werken.

Je kunt beter een studie met een internationaal tintje kiezen, dan kun je overal op de wereld terecht met je diploma.

Met de studie die jij noemt kun je vooral gaan lesgeven en dergelijken.

Succes met je keuze!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat je daar voor werk in Engeland of Ierland niet zo veel aan hebt.
Want - logischerwijs - zijn de meeste Engelsen daar toch veel beter in dan jij. Ik bedoel in hun eigen taal en hun eigen cultuur.

Het voegt dus niets toe aan wat ze daar al volop hebben...

Richt je op het soort werk wat je zou willen doen.
Ga daarvoor een studie doen.
Of vraag bij het Brits Verkeersbureau informatie over werken in Engeland.
Algemene vragen
Mail naar info@visitengland.org

Of schrijf je in bijeen internationaal arbeidsbureau en volg daar de vacatures.
http://www.globaljobbing.com

En zorg intussen dat je heel goed wordt in Engels.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing