Wat geef je aan je ouders als ze zoveel jaar getrouwd zijn ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
94.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoeveel jaar precies

Antwoorden (19)

Ouders doe je altijd een plezier met een leuke recente foto, van de kinderen en/of kleinkinderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een (overdreven :-) ) grote bos bloemen.
Een mooie foto van hun trouwdag in een mooie fotolijst.
Een weekendje weg voor hun samen.
Een dagje sauna, kunnen ze samen lekker relaxen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Liefde en aandacht voor de rest van hun leven.
En een mooie bos bloemen natuurlijk.
En jij kent je ouders het beste,en weet waar ze van houden en wat hun hobby,s zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt eraan hoelang ze zijn getrouwd en hoeveel geld je wilt uitgeven.
Een mooie foto van alle kinderen is natuurlijk altijd leuk.
Je kunt ze ook gezellig mee uit eten nemen, dan geef je ze op de trouwdag een zelfgemaakte bon met daarop: tegoed voor een gezellig etentje met de kinderen".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
S'morgens ontbijt op bed
Een heerlijk verwen weekend
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niets!
Alleen door oprecht te zeggen dat je bewondering en waardering hebt voor het aan jou gegeven 'ouderschap', zegt meer dan genoeg.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
fotos van de kinderen, kleinkinderen. Bos bloemen. Weekendje weggeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt een foto in crystal laten graveren.. :)
Heb ik laatst laten doen en daar waren ze heel blij mee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ligt er natuurlijk een beetje aan hoeveel jaren ze getrouwd zijn. Bij belangrijke data's zoals 12.5 , 25 jaar geef je meestal een wat groter kado ( wij deden dat altijd met alle kids samen zodat het bij elkaar een leuk kado werd).
Bij een normale aantal geef je gewoon een mooie bos bloemen of een mooi stukje voor op tafel. Of je vraagt gewoon wat ze graag willen hebben.
Mocht je toch uit je slof willen schieten is een diner bon of een hotel overnachting ook altijd leuk. Of een dagje naar de dierentuin met alle kleinkids erbij is ook een leuke optie.
Het ligt er natuurlijk aan hoeveel je zelf te besteden hebt, met hoeveel kinderen je bent en hoe je ouders zelf zijn, maar dit zijn vrij goede richtlijnen.

Gefeliciteerd alvast, het blijft altijd een zegen als je ouders nog lekker "gewoon"getrouwd zijn tegenwoordig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Organiseer een leuk feestje voor ze. Geen surprisefeest, maar gewoon zeggen dat je wat regelt, en klaar.

Nodig vervolgens iedereen uit die ze kennen en klaar! Vergeten ze helemaal dat jij ze geen kado hebt gegeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb ze vorig jaar een luchtballonreis gegeven. Een keer wat anders dan altijd foto's en het is altijd romantisch natuurlijk, alleen zij met z'n tweeen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat mij betreft een bos bloem en een fijne glimlach is al genoeg.. Je kan eventueel een mooie fam foto erbij voegen... Of een avond etentje reseveren, voor je ouders...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn ouders zijn gek op tuinieren en waren erg blij met een mooi beeld voor in de tuin wat ze zelf mee uit mochten kiezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een weekend zonder kinderen! of dat nu thuis of uit is maakt niet uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb ze toen een foto laten maken met allemaal kleine foto's erin verwerkt van toen ze klein waren en dan tot en met nu
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja hangt ervan af hoeveel je uit wilt geven.
Cadeaubonnen zijn altijd goed, dan kunnen ze zelf wat leuks uitkiezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een hele dikke zoen op beide wangen en zeggen dat je trots bent dat hun al zolang samen door 1 deur kunnen!

een cadeau zit niet altijd in goederen...waardering en blijdschap zijn vaak de grootste beloning als ouders die je krijgen kunt van je kind/ kinderen.

kijk eens om je heen wil bereikt er tegenwoordig nog een termijn of een jubileum?
scheiden lijkt wel in de mode dus toppie als je ouders nog samen zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
laptop of een magnetron of 2 fietsen die exact hetzelfde zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een rit in hun originele trouwauto
Een stamboom
Een oud spel waarbij de plaatjes zijn aangepast naar de familie of bruiloftsgasten