Hoe vind ik een vakantiebaan?

Heb al op google gekeken maar kan geen adressen vinden. Ik zoek part time job in limburg of net over de grens duitsl. Geen maanden want heb me leven hier.

Toegevoegd na 2 uur:
Thanx dat jullie advies maarre ik ben 40+ en wil het voor fun doen! Vakantie en nog wat werk om langer dan 2 wkn te blyven.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Wat dacht je van de oude manier. Gewoon een middagje een industrieterrein opgaan en overal binnen lopen en om vakantiewerk vragen. Dat werkt perfect.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thanx voor je antwoord.

Andere antwoorden (5)

Uitzendbureaus zijn perfect voor vakantiewerk. En afgezien daarvan: aankloppen en vragen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou gewoon naar een uitzendbureau stappen. Dat heeft wel een nadeel voor een bedrijf: een uitzendbureau is duur.

Maar als je weet wat voor soort werk je wilt doen (bijvoorbeeld kantoor of buiten, post rondbrengen of rommel opruimen, verhuizen of schoffelen, in een frietzaak of bij de supermarkt) dan kan je ook zelf die bedrijven benaderen. Als je daar direct in dienst komt, ben je namelijk veel goedkoper per uur dan wat een uitzendbureau voor je vraagt, en dat kan wel eens de reden zijn om ja of nee te zeggen tegen je.
itsme
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zal zowieso duur zijn ben 40+ ! En kwil t nog 1x doen voor fun. Enne huh? Nieuwe avatar?
itsme
14 jaar geleden
Ik nieuwe avatar? nee hoor, deze heb ik van't begin.
maar als je al 40 bent, dan kan je het beste gebruik maken van je netwerk, vrienden, kennissen etc... Succes in ieder geval!
Via je eigen netwerk of via via.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het eenvoudigst is via een uitzendbureau voor studenten.
Bij ons zijn er bureaus die ook bemiddelen bij dagjes werk.
Voorts goed in de plaatselijke blaadjes kijken, met dorps- en stadsnieuws. Vaak zijn er ook krantenwijken in de aanbieding in de vakantieperiode.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat dacht je ervan je te melden via een uitzendburo of zelf in kranten opzoeken.