hoe kan de moterbende. toeslaan in Bosnië toen. John van heuvel daar was onder politie begeleiding? zie uitleg

Dat was een uitzending van het programma ontvoerd toen gingen ze. Met die moeder dus der zoontje gingen halen onder politie begeleiding. En ze zeiden van politie of niet de moter bende kan toeslaan. tog raar alls de politie bij is dan hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben geneigd om al die reportages en zo met een korrel zout te nemen. Omroepen gaan erg ver om kijkers te trekken.ook "motorbendes" doen het altijd goed bij de kijkers.

Antwoorden (3)

sommige mensen hebben totale lak aan de geldende normen, waarden en wetten. sommigen hebben ook totaal lak aan de politie. desnoods reageren ze met geweld op deze politie. vandaar dat er, ook al is er politie bij, toch een dreiging kan zijn.
AlphaLimaSierra
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Alls de politie gaat schieten op ze is het nog dan niet veilig ik wil tot is een keer naar dat land
AlphaLimaSierra
10 jaar geleden
als je het gevaar niet op zoekt, zoals john van den heuvel soms doet, valt het qua veiligheid best mee. ook in bosnie. als er een vuurgevecht ontstaat, juist dan loop je grote risico's.
Aangezien ik zelf een Bosniër ben zal ik je wat vertellen.
Het is daar helaas zo dat vooral mannen gaan en staan waar ze willen en vrouwen geen recht hebben. De politie daar is er puur voor het geld, ze doen niets voor je omdat ze daar geen zin in hebben. Na de oorlog zijn er heel veel woeste mensen gebleven die getraumatiseerd zijn en vele zijn bipolair. Ze doen wat ze willen ze weten dat er niks gebeurd. Ik heb de aflevering ook gezien en ik vind t heel zielig dat t jongetje nu zoveel mentale problemen hebben maar helaas is t zo dat veel mannen en een paar vrouwen zoals zijn vader zijn. Denk aan granaten garage etc . Bosnië is een totale ramp sinds de oorlog vergeleken met hier. T is nou eenmaal zo daar . Hoor t wel als je een vraag hebt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik had nog een vraag der werd ook gezegd dat die moeder nu in Nederland ook. Niet veilig is voor die moterbende maar ik vraag me af hoe kunnen die mensen in Bosnië iemand opsporen of te paken nemen die in Nederland is?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er wonen in Nederland , ookal zou je t niet verwachten ontzettend veel mensen uit de Balkan, er zullen genoeg mensen zijn die haar en hun kennen en als je mensen een beetje onder druk zet zullen ze zo zeggen waar ze zit, de aflevering " hoe is t nu met" van ontvoerd hebben ze haar gezicht ivm veiligheid ook helemaal blubberig gemaakt . Enja haar zoontje zit momenteel in een inrichting behalve in t weekend hij is wel een stuk veiliger
Ik ben geneigd om al die reportages en zo met een korrel zout te nemen. Omroepen gaan erg ver om kijkers te trekken.ook "motorbendes" doen het altijd goed bij de kijkers.