Hoe worden deze bordjes genoemd?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Goeie vraag, en geen idee.
Volgens mij hebben ze iets met gas of water te maken.

Antwoorden (1)

Ze heten FP aanwijsborden.
Dit zijn borden die ondergrondse leidingen en kabels aangeven.
Best grappig, door jouw vraag ben ik het gaan uitzoeken, terwijl ik het mezelf al een paar jaar afvraag :-)

FP staat voor Franken Plastik.
Sinds 2010 heeft Paavo het importeurschap voor deze bordjes overgenomen.

Hier een lijst met alle bordjes:
http://www.paavo.nl/pdf/100524OverzichtsfolderFrankenPlastik-Paavo.pdf

Toegevoegd na 32 seconden:
http://www.paavo.nl/images/fabrikanten-frankenplastik_28_1774660646.pdf
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, dat is het! Bedankt!
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Graag gedaan :-)
Antoni
9 jaar geleden
Mooi gevonden! + 1 voor je antwoord!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
van mij ook een + :D
Bordensteker
9 jaar geleden
+
Ik had ook onmiddellijk "Volgen" aangeklikt, want ik was ook wel benieuwd wat er nog over te vertellen was.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+ voor @HeerV