Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft visa v3 voucher 16 cijfers, vervaldatum en cvv code?

Namelijk als het geen 16 cijfers, vervaldatum en cvv code heeft, wordt hij niet aanvaard op de webshop waar ik iets wil komen.

Toegevoegd na 59 seconden:
correctie kopen*

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
650

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Uit mijn hoofd is het nummer inderdaad 16cijfers. Cvc zit er ook, de vervaldatum ook, maar bij prepaidkaarten is de vervaldatum de vierde maand na aanschaf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je een digitale bon koopt is de verval datum 4 maanden. Hiermee kan je alleen online betalingen doen. Koop je een 3V Kaart bij bijv de Primera dan kan je deze 3 of 4 jaar blijven gebruiken en kan je hem opwaarderen wanneer je wilt. Deze kan je zowel online als in normale winkels gebruiken voor betaling zoals pinnen. Ik heb zelf de kaart gekocht dat kost eenmalig 10 euro maar dan moet je hem nog wel opwaarderen. Volgens mij is het ook zo als je hem paar maanden niet gebruikt trekken ze 1.50 euro elke maand eraf om er toch aan te verdienen. Het opwaarderen moet vervolgens wel online zover ik weet, minimaal 20 euro en kost 1 euro transactie kosten. Verder weet ik niet precies hoe het zat met de voorwaarden maar die kan je terug vinden op hun website. Ik heb met deze kaart meerdere dingen online gekocht en besteld ik heb hem zelfs aan mijn paypal account gekoppeld. Ik vind het een goed alternatief voor iemand die niet aan een normale creditcard kan of wil komen. Zeker aan te raden zo een pasje!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb net naar mijn pasje gekeken en die heb ik aantal maanden geleden gekocht. Hij is geldig t.e.m eind 2017 :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding