Hoe noteer je officieel een mobiel telefoonnummer verdeeld in 'Country code, Area code en Phone'?

Bij onder andere je Apple ID wordt hiernaar gevraagd. Ik heb nu als Country Code 0031, Area Code leeg en Phone ingevuld met 612345678. Klopt dit officieel of wordt bijvoorbeeld 06 of 6 als Area Code gezien?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
6.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
klopt, de 6 (niet 06) word als area code gezien.

Het beste antwoord

De country code zonder de 0, dan het netnummer zonder de 0, en dan de abboneenummer.
Dus bijvoorbeeld +31 20 1234567

Toegevoegd na 1 minuut:
of 31 6 1234567 voor mobiel.