Wat betekend dit bord?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wetgeving
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Alle ballen verzamelen!
Ritsuka
9 jaar geleden
er zit waarschijnlijk een groot bedrijf in de buurt van dit bord
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nu maar hopen dat de mensen in dat bedrijf weten wat het betekend. :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Calamiteiten verzamel plaats. Dus als er een brand is of een ander noodgeval.
Ritsuka
9 jaar geleden
bij mijn werk hebben we meerdere van dit soort locaties, afhankelijk van waar iets gebeurd, en iedere werknemer moet een cursus volgen over veiligheid.
Antoni
9 jaar geleden
Hopelijk onthoudt iedereen na de cursus wat het bord betekent ("calamiteitenverzamelplaats") en vooral waar het staat, zodat iedereen weet wat hij moet doen als er iets gebeurt.

Het beste antwoord

Het is geeft aan dat hier een verzamelpunt is in geval van een ontruiming. Het een hulpmiddel voor de BHV organisatie van een bedrijf. Het is niet een bord dat een verplichting aan geeft. Wel is het voor sommige bedrijven verplicht om iets te regelen op gebied van de ontruiming en dit is een van de hulpmiddel waarmee een bedrijf iets kan regelen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord!

Andere antwoorden (2)

Hier verzamelen!

Vreemd toch zulke borden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Cryofiel
9 jaar geleden
Leuke link! Ik kwam een tijd geleden dit bord tegen. Mijn eerste indruk was deze plek was bedoeld voor ruimteschepen die wilden keren:
http://www2.artflakes.com/artwork/products/669830/poster/raumfahrzeuge.jpg?1318434249
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
HaHaHa. Fantastisch Cryofiel, ik zie het helemaal voor me!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Cryofiel
Dit bord is mijn favoriet.
Waarom hangt mijn baas dat toch niet op?
http://www.taalvoutjes.nl/taalvoutje/verboden-op-het-werk-te-komen/
Antoni
9 jaar geleden
Je baas is vast geen Vlaming...
Dit is een verzamelplaats voor bedrijven, als er brand uit breekt of iedereen moet om een andere reden het pand zo snel mogelijk verlaten wordt verwacht dat iedereen naar deze plek komt.