Zijn er nog families met de naam Christus?

Toegevoegd na 9 minuten:
Als die er uberhaupt ooit zijn geweest...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom niet als antwoord?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in die zin dat het uitlegt waarom het niet als familienaam voorkomt wel.

Het beste antwoord

Ja die zijn er:

Meneer of Mevrouw L Rutten-Christus. Ik heb op google maps gekeken, maar ik kan geen kerk zien, alleen woonhuizen.

http://www.detelefoongids.nl/tg-l/WP6716507-Rutten-Christus+L/vermelding/

Toegevoegd na 1 minuut:
http://maps.google.com/maps?hl=nl&q=venlo,+hoverhofweg+29/d&um=1&ie=UTF-8&hq=&hnear=Hoverhofweg+29,+5926+Venlo,+Nederland&ei=svGjS6aqDJ_csAbTl9G7CA&sa=X&oi=geocode_result&ct=title&resnum=1&ved=0CAcQ8gEwAA
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Van Narareth is volgens mij de familienaam

http://nl.wikipedia.org/wiki/Jezus_(traditioneel-christelijk)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Leuk, maar dat was de vraag niet.
Cryofiel
14 jaar geleden
Maar hij wijst de vraagsteller er wél mooi op dat de achternaam van Jezus niet Christus was.
Cryofiel
14 jaar geleden
Hád Jezus eigenlijk een achternaam? Ik bedoel, wij noemen hem dan wel "Van Nazareth", maar was een cq deze achternaam in die tijd al bekend?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt inderdaad helemaal gelijk.
Maar zoals Antwoordman al zei: dat was de vraag niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yep +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja maar als Christus geen familie naam is kan je de vraag toch niet stellen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, kan ik je intresseren voor een blaadje van het wachttorengenootschap?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
altijd handig voor de kattenbak @Loenie :)
Nee die zijn er niet, niet in het Nederlandse taalgebied...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, die zijn er wel. Dus min.
Ja, die waren er wel.

Deze leven niet meer...........
maar hun nakomelingen misschien nog.
1 Angela CHRISTUS
1800- 1850 Lapscheure
2 Elisabeth CHRISTUS
1647-
3 Peter Henricus CHRISTUS
Grathem 1844-
4 Peter Mathias CHRISTUS
Grathem 1846-
5 Peter Mathias CHRISTUS
Grathem 1846-