Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom is het op GV niet verplicht om een toelichting te geven op een negatieve beoordeling?

Ik heb nu al een aantal keer gehad dat een vraag negatief beoordeeld wordt. Helaas krijg ik er vaak geen uitleg bij. Vind ik zonde want dan kan ik er ook niet wat van leren!!!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
643

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Omdat de makers van deze website vinden dat je zonder opgave van redenen moet kunnen zeggen wat je van een antwoord vindt. En daar zit wat in. Als je het te vaak doet, dan krijg je straf, wist je dat?
(Lees meer...)
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Vragen worden niet negatief beoordeeld, alleen antwoorden. Maar dat heeft geen waarde.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De ene doet het wel en de andere doet het niet... Zo zie ik het...

Je kunt er over klagen, maar ook dan wordt je niets wijzer...

We hebben geen rechten...

Toegevoegd na 1 minuut:
Antwoord op de vraag: Omdat ze het gewoon niet willen doen soms...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Waarom ga je niet klagen bij Amnesty?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha antwoordman :D
Omdat GV de regels van 't spel bepaalt Antje. Het is niet eerlijk.....!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen idee, maar ik zou het wel een goeie zaak vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo zijn de regels nu eenmaal, maar trek het je niet aan; er worden vaak minnen gezet bij goede antwoorden omdat het antwoord de minner niet zint.
Als je antwoord echt onjuist is wordt daar vaak toch door iemand op gewezen of je kan uit andere antwoorden destileren waar je iets fout deed of dacht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goed gezegd feniks. +
Rieneke1
14 jaar geleden
klopt, +
Dat vragen velen zicch af,zowel onder elkaar als aan het beheer,maar een bevredigend antwoord is tot heden toe niet ontvangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De keren dat ik min, is het met uitleg.
Anders vind ik het zo flauw om niet te vermelden waarom.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat mensen waarschijnlijk bang zijn dat ze dan ook terug worden gemind! Hoe laf ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ze liever anoniem willen blijven. En is gewoon niet verplicht. XiniX EN IK heb daar geen moeite mee..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Pfoeoeoe. Dat is inderdaad een opluchting!
Vragen KUNNEN helaas niet negatief beoordeeld worden, was het maar waar.
Antwoorden kunnen dat wel. Soms weet je wel waarom (als je een fout of omstreden antwoord geeft), en soms slaat het helemaal nergens op (ik heb ook een paar van die gezellige 'minnaars' die zo nu en dan heel actief zijn) omdat het antwoord niet fout kan zijn, er niet al staat en geen mensen tegen de schenen schopt die een andere zienswijze hebben. Tja, die minnetjes zullen nooit gemotiveerd worden.

Deze vraag zal ook wel verwijderd worden, wat niet zo handig is wellicht, want mensen BLIJVEN het willen weten, dus moeten ze het ook kunnen opzoeken natuurlijk ;-)

Punt is dat gemotiveerde minnetjes nog wel eens uitmonden in een discussie tussen minner en antwoorder,want mensen ZEGGEN wel dat ze willen weten waarom je gemind zijn, maar vaak willen ze dat natuurlijk helemaal niet, of ze willen zich verdedigen.

Zelf motiveer ik voor de hand liggende minnen ook niet. Of ik zou er elke keer 'omdat je uit je nek kletst -1' bij moeten zetten. Is ook niet gezellig. Heb ik er een meer gegronde reden voor, dan zet ik het er altijd bij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor sommige mensen is een min geven ter afkeuring of jaloezie. Bovendien zijn sommige mensen niet in staat de min te beargumenteren of zijn laks. Het is dan ook erg moeilijk ;).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding