Nee je hebt geen diploma nodig om daar te werken,maar wel vragen veel werkgevers of je sociale hygiëne in je bezit hebt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Sociale Hygiëne is toch ook een opleiding of cursus met een diploma?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja dat wel,maar je bent niet verplicht om dit te hebben als er al iemand in het bedrijf werkt die dit wel heeft.
Er moet altijd een persoon in het bedrijf aanwezig zijn die in bezit is van Sociale Hygiëne.