Sinds 1964 van Unilever. Oorspronkelijk was het van De Fenix. Bekende merken van die fabrikant waren vroeger het bleekmiddel Azon en het afwasmiddel Abro (A. Broek). Later produceerde men Dubro (Dubbel Broek, vanwege de dubbele concentratie).

Toegevoegd na 3 minuten:
De originele fabriek droeg de naam P. & dr. A. Broek Zeepfabriek De Fenix.
Amadea
10 jaar geleden
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Dankjewel Amadea. 10pt voor jou.