Wat is een goede serieuze site waar je meningen van anderen kan vragen?

Gisteren is mijn vraag nederlander europeaan of wereldburger? verwijderd ivm chatten. Toch zou ik graag de mening van anderen hierover weten.Hebben jullie tips?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik weet geen andere site, maar je kan je vraag ander formuleren, zodat het echt een Wat, Waarom, vraag wordt. Ik vind het zelf ook moeilijk om een vraag goed te formuleren en die van mij zijn ook al eens verwijderd, zonder dat ik het snap. Dan kun je net als nu een toevoeging op je vraag doen. Geef eens in een reactie bij deze je vraag want ik heb hem gemist.

Deze site lijkt me toch redelijk geschikt?

Dit is inderdaad een strenge site. In principe heb je op het internet de keuze tussen dit soort regimes of anarchisme. Retorisch: wat is beter? Onbuigzame regels of vrijheid?

Er zijn meerdere sites die bedoeld zijn om vragen te stellen. Op deze site mag je geen vragen stellen waarop meningen gegeven kunnen die niet bijdragen aan kennisvermeerdering of zullen verzanden in een discussie of aanleiding geven tot chatten. Yunomi is bijv. een site waar je dit soort vragen wel mag stellen. Toegevoegd na 2 minuten: Op Yunomi spaar je ook punten, hier worden ze nomi's genoemd. Bij voldoende gespaarde nomi's kun je je nomi's inwisselen tegen producten. Het leverd je dus ook nog een extraatje op.

Ik zou zeggen kijk maar eens anders! http://goeievraagnl.123forum.nu/viewforum.php?f=4

Op de site van de telegraaf, kun je ook prima de mening van anderen mensen vragen. Onder het rubriekje uw mening.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100