Wat is een goede serieuze site waar je meningen van anderen kan vragen?

Gisteren is mijn vraag nederlander europeaan of wereldburger? verwijderd ivm chatten. Toch zou ik graag de mening van anderen hierover weten.Hebben jullie tips?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik weet geen andere site, maar je kan je vraag ander formuleren, zodat het echt een Wat, Waarom, vraag wordt.

Ik vind het zelf ook moeilijk om een vraag goed te formuleren en die van mij zijn ook al eens verwijderd, zonder dat ik het snap.

Dan kun je net als nu een toevoeging op je vraag doen.

Geef eens in een reactie bij deze je vraag want ik heb hem gemist.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die vraag is best te herformuleren zodat het geen chatvraag is! Bijvoorbeeld: Zijn Nederlanders tegenwoordig meer Nederlander, Europeaan of wereldburgers? Extra uitleg:
Er is steeds meer globalisering. Ik vraag me af of dat ook invloed heeft op de 'nationaliteit' waar mensen zich mee identificeren. Ooit voelden mensen zich vooral verbonden met hun woonplaats of streek, vervolgens werden ze meer Nederlander. Hoe is dat nu? Voelen de meeste mensen zich primair Nederlander, of primair Europeaan of zelfs wereldburger?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je! Wat je hier boven schrijft, zou ik dan toevoegen; "Hoe voelt dit voor jou? Mij werd als vraag gesteld op een opiniepanle etc............. Vraag misschien mogelijk door de vraag te stellen; "Geef antwoord op deze vraag; Wat ben jij, Nederlander/Europeaan/Wereldburger?" Dan krijg je vanzelf de antwoorden die je zoekt/wilt.
Hopelijk mag hij blijven staan, ik denk het wel want het is dan écht een vraag. Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als SusyQ het niet wil, wil ik het wel voor je doen maar dan moet je de antwoorden wel zelf beoordelen! Want dat is dan niet aan mij.....................................

Andere antwoorden (5)

Deze site lijkt me toch redelijk geschikt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is inderdaad een strenge site.
In principe heb je op het internet de keuze tussen dit soort regimes of anarchisme. Retorisch: wat is beter? Onbuigzame regels of vrijheid?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn meerdere sites die bedoeld zijn om vragen te stellen. Op deze site mag je geen vragen stellen waarop meningen gegeven kunnen die niet bijdragen aan kennisvermeerdering of zullen verzanden in een discussie of aanleiding geven tot chatten.

Yunomi is bijv. een site waar je dit soort vragen wel mag stellen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Op Yunomi spaar je ook punten, hier worden ze nomi's genoemd. Bij voldoende gespaarde nomi's kun je je nomi's inwisselen tegen producten. Het leverd je dus ook nog een extraatje op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wel enkel voor vrouwen, zo aan de frontpage te zien ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, ja i.d.d. is dat voor vrouwen. Daar ben ik niet bij stil blijven staan. Maar ach, als je zo je vraag kwijt kan en genoegen neemt met vrouwelijke antwoorden :-)
Ik zou zeggen kijk maar eens anders!

http://goeievraagnl.123forum.nu/viewforum.php?f=4
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op de site van de telegraaf, kun je ook prima de mening van anderen mensen vragen.
Onder het rubriekje uw mening.