Moet je een Nederlands ID hebben?

Ik ben mijn Nederlands ID kwijtgeraakt en heb alleen mijn Braziliaans ID nog. Als je een club binnengaat moet ik me ID laten zien voor mijn leeftijd. Maakt het uit of mijn ID Nederlands of Braziliaans is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dit is vaak geheel afhankelijk van de club. Volgens mij moet het niet zo'n probleem zijn dat je een buitenlandse identiteitskaart hebt, aangezien we ook in Nederland toerisme hebben die ook wel eens een club bezoekt. Soms kun je bij een club ook naar binnen als je een ander pasje laat zien met je leeftijd erop. Er bestaat natuurlijk altijd de kans dat een club je kan weigeren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja dat is verplicht. iedereen boven de 12 jaar moet een nederlandse ID hebben.