Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ik zou zeggen de meeste, maar niet allemaal
Laat op kritische plaatsen (vlieghavens, stations, etc,) nog een paar staan. Denk aan de toeristen die hun mobieltje niet altijd in buitenland werkt, ouderen, mobieltje leeg of verloren, etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Over het algemeen heeft iedereen wel een mobieltje bij zich. Maar toch vind ik dat er bij bijvoorbeeld treinstations 1 moet blijven staan. Het komt toch regelmatig voor dat je net je batterij leeg hebt of je beltegoed op is wanneer je bellen moet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind van niet. Als de batterij van mijn telefoon leeg is, zou ik het nog wel prettig vinden als ik nog een telefooncel kan opzoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat zou kunnen, als KPN besluit dat er toch nooit meer iemand iets mee doet, behalve stukmaken. Omdat iedereen het mobiel doet. En die dingen moeten wel onderhouden worden.
Kan het wat mij betreft? Liever niet, want ik doe het nog gewoon door een echt draadje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind van niet ,want ik zie nog dagelijks op treinstations,grote winkelcentra etc. etc. mensen in een telefooncel bellen.
Dus is er nog wel behoefde aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet allemaal, er wordt namelijk nog steeds gebruik van gemaakt.

Zelf heb ik afgelopen zomer nog eens in een telefooncel gestaan, toen de batterij van mijn mobiel leeg was en ik in een spontane bui mijn man wilde vragen of hij zin had op een terrasje neer te strijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet allemaal weghalen want er zijn nog heel veel oudere mensen die geen mobieltje hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding