Ik zou zeggen de meeste, maar niet allemaal
Laat op kritische plaatsen (vlieghavens, stations, etc,) nog een paar staan. Denk aan de toeristen die hun mobieltje niet altijd in buitenland werkt, ouderen, mobieltje leeg of verloren, etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Over het algemeen heeft iedereen wel een mobieltje bij zich. Maar toch vind ik dat er bij bijvoorbeeld treinstations 1 moet blijven staan. Het komt toch regelmatig voor dat je net je batterij leeg hebt of je beltegoed op is wanneer je bellen moet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind van niet. Als de batterij van mijn telefoon leeg is, zou ik het nog wel prettig vinden als ik nog een telefooncel kan opzoeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat zou kunnen, als KPN besluit dat er toch nooit meer iemand iets mee doet, behalve stukmaken. Omdat iedereen het mobiel doet. En die dingen moeten wel onderhouden worden.
Kan het wat mij betreft? Liever niet, want ik doe het nog gewoon door een echt draadje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind van niet ,want ik zie nog dagelijks op treinstations,grote winkelcentra etc. etc. mensen in een telefooncel bellen.
Dus is er nog wel behoefde aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet allemaal, er wordt namelijk nog steeds gebruik van gemaakt.

Zelf heb ik afgelopen zomer nog eens in een telefooncel gestaan, toen de batterij van mijn mobiel leeg was en ik in een spontane bui mijn man wilde vragen of hij zin had op een terrasje neer te strijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet allemaal weghalen want er zijn nog heel veel oudere mensen die geen mobieltje hebben.