Hoe laat zijn de winkel in Emmeloord open op maandag?

hallo.

mijn man moet morgen in emmeloord zijn en ik wil eigenlijk mee zodat ik daar kan winkelen.
maar in somige plaatsen zijn de winkels maandags pas laat open.
weten jullie hoe laat ze in emmeloord open zijn ?
ik moet zeker weten dat het open is want ik moet mijn kind wel ergens een fles kunnen geven

14 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Kijk maar even hier: http://openingstijden.nu/in/Flevoland/Emmeloord/
Aangezien je niet specifiek noemt welke winkels je wil bezoeken kan je het daar zelf even bekijken :-) een groot deel van de (bekendere) winkels staat erbij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De AH aan de Haarlemmermeer is open van 08:00 tot 21:00.
Die aan de Langer Nering zelfs van 08:00-22:00.

(en ik maar denken dat het een achtergebleven gat was)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Supermarkten zijn in ieder geval geopend vanaf 's morgens. De kleinere zelfstandige winkels meestal vanaf 13.00u. Ketens in sommige gevallen vanaf 11.00u.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tussen 13.00 en 13.30 uur zijn de meeste winkels in emmeloord open de hema volgens mij al om 11.00 uur en daar kun je je kind de fles geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze zijn nu wel dicht.