Ben ik akkoord gegaan met de voorwaarden als ik die niet zelf heb aangekruist?

Concreet voorbeeld:
Ik heb een gratis glucosemeter aangevraagd door op http://www.freestyle-insulinx.nl/ de registratiekaart in te vullen.
Echter, ik gebruik geen insuline, maar het vakje van: Ja, ik gebruik insuline, staat wel aangevinkt. Met een kruisje erbij dat dit verplicht is.
Dit kruisje kan ik niet afvinken.
Ben ik nu tegen de regels ingegaan? Kan ik een boete krijgen? Kunnen ze me nu alsnog een rekening sturen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (4)

Ik hoor net op het nieuws dat iets of iemand machtigen of tekenen via internet ( dus on line) niet rechtsgeldig is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus is het alleen geldig als je iets op papier hebt getekent
Jij hebt ondertekend en verstuurd dus ben je verantwoordelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb verondersteld dat je je naam op t formulier hebt gezet.
glucose meters kunnen gratis verstrekt worden door bedrijven ze verdienen meer aan de stripjes die erbij horen dan aan het apparaat zelf , een glucose apparaat is bij etos al te koop voor 19,95 € dus het zal allemaal niet zo'n vaart lopen + je hebt altijd wettelijk nog 8 dagen om van een koop af te zien , in dat geval zou je een aangetekend verzoek tot ontbinding van de koop kunnen sturen
suc6
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
20 ?? Ik heb er een van nog geen tientje ;)
Inderdaad, de kosten zitten in de strips en - vooral- casettes. (Maar dan heb je OOK weer een duur apparaat).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
etos is een elite keten van ah dat moet je wel betalen
Het bedrijf wil zeker weten of je insuline gebruikt; vandaar dat bij "Ja, ik gebruik insuline"niet af te vinken is.
Zo zijn ze er zeker van dat je een potentiële klant bent.
Een kleine slimme investering voor hun die hopen dat ze er een leven lang aan jou kunnen verdienen.
Gewoon een commerciële wervingsactie.

Je denkt toch niet dat ze komen controleren of je een diabetes bent of niet. Dat kost hun meer dan dat apparaatje.
Met hun marktonderzoek voor de aanpak van deze campagne, weet men dat het uiteindelijk geld zal gaan opbrengen.
Met jou hebben ze gewoon een heel klein beetje pech.

Trouwens je hebt pas nog een paar hypo's gehad. Je bent een slechte eter en je vermoedt dat je diabeticus bent; echter ben je bang voor spuiten.
Vandaar dat je gefixeerd was op dat apparaatje.
Je wilt gewoon weten of die meter kan helpen om de invloed van je bloedsuiker in de gaten te houden, en mogelijk jouw eetgewoonte te moeten aanpassen.
Geef die meter rare dingen aan, dan weet je zeker dat je naar de dokter moet waarbij je advies gaat vragen over insulinx of een andere manier waarbij het mogelijk is om spuitloos insuline tot je te kunnen nemen.
Jij doet gewoon je huiswerk om je gezondheid.

Dit was zomaar wat om over na te denken en dat ze de boom in kunnen als men vervelend gaan worden.
Ik denk 't niet. En zo ja, "afzender blokkeren".
Leuk speelgoed; geniet er maar van!