Veel van mij facebook vrienden delen hun net behaalde rijbewijs op facebook! Is dit gevaarlijk/verstandig?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, dat is niet gevaarlijk noch verstandig.
Hun bedoeling is dat ze gefeliciteerd worden met hun prestatie, heeft met ego en waardering te maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is niet gevaarlijk noch verstandig, maar je moet altijd oppassen met wat je erop zet. In dit geval is dit gewoon hartstikke onschuldig en willen deze mensen gewoon mededelen dat ze het hebben gehaald en felicitaties ontvangen.