Als iedereen in je omgeving je plots gelijk geeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:) +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dan zou ik ook denken, wat is er aan de hand?

Andere antwoorden (30)

als iemand anders probeert je stoel poten onder je kont vandaan probeert te trekken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Als je op middernacht in Johannesburg landt en je weg moet vinden naar het centrum van de stad.

In het algemeen: in nieuwe situaties, met nieuwe mensen in gevallen wanneer de uitkomst van die situatie van belang voor jou zou kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je mannen in een bivak muts en met pistolen aan ziet komen lopen
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol lol lol +1
Rationeel: in nieuwe situaties waarin je je uit het lood geslagen voelt.

Irrationeel: Als je nekharen overeind gaan staan als je iemand ontmoet, zonder dat je jezelf bewust bent van je eigen afkeer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een sterke gaslucht ruikt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij het betreden van een mijnenveld....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:P +1
Als je bedreigd wordt, over een brug loopt die op instorten staat, als er een ernstige ziekte uitbreekt, Als het luchtalarm afgaat op een andere tijd dan de eerste maandag van de maand...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als er een wild dier achter je aan komt.

Toegevoegd na 25 seconden:
Als de klos op de loer ligt. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als Balkenende wat te vertellen heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Altijd. Niet overdreven gespannen maar wel ‘echt’. Oogjes en oortjes open. Be aware. Een ongeluk zit namelijk heus-waar en werkelijk in een klein hoekje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Altijd. Je moet een gezond wantrouwen koesteren tegenover mensen. Leer eerst mensen kennen voor je ermee in zee gaat. Oplichters zijn b.v. heel aardig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je partner alweer moet overwerken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-Als iemand op straat verdacht dicht bij je gaat lopen.
-Als je de weg over wilt steken.
-Als je door een tunnel moet.
-Als er 's avonds iemand aan je deur belt.
-Als je geld wilt pinnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wees altijd voorzichtig, altijd bewust. Maar wees nooit bang. Angst verlamd je terwijl bewustzijn je in beweging zet.

Dus als je bang bent moet je pas ECHT op je hoede zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als mensen maar chatvragen blijven stellen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op je hoede zijn
Je persoonlijkheid is op zijn hoede als hij een contact ingaat. Is het een
bekend contact, dan weet hij al in welke hoek de klappen zullen vallen
(waar hij aangevallen dreigt te worden in zijn zelfbeeld) en wat hij meent
te kunnen verwachten. Hoewel hij zich daartegen meestal niet kan indekken, bereidt hij zich er wel op voor, en ook om te kijken of hij het kan voorkomen en zo niet, dan op een maximaal weerwoord. Is het een nieuw contact, dan is hij op zijn hoede voor onbekende reacties en of die wel passen in zijn ideaalplaatje. Kijk maar eens naar je eigen gedachten voordat je iemand ontmoet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer moet je écht op je houden zijn?

Wanneer je grote vijand opeens vriendelijk doet.

Toegevoegd na 8 minuten:
houden = hoede
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je jezelf verliest..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je biladen tegen komt.
of je ex.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind wel dat je het varken hiermee in een kwaad daglicht plaatst. Een beetje meer respect a.u.b.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja wat is dit nou weer voor flauwe foto. Er is niets mis met varkens Aegis! foei.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lol
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jullie hebben wel dezelfde baard :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In het echt heb ik geen baard, ik ben veel knapper, kijk maar naar mijn foto en dat is bij feniks ook het geval, denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het doet er niet toe of varkens een baard hebben, varkens zijn geen extremisten; dat is het punt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja ook dat, maar dan nog, ik zie er beter uit dan biladen, zoals aegis hem noemt. En ik ben zeker geen extremist!
Wees op de hoede voor je gevoel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet er ook een, maar die kan ik hier niet plaatsen, zou mensen op gedachte kunnen brengen, SLECHTE GEDACHTE.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik het gevoel krijg dat ik belazerd word.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je dood gaat
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat het dan niet meer hoeft hoor.
als je het gevoel hebt
dat iets niet in de haak is!
je intuïtie laat je dan weten: er is iets... onderzoek dat
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je 'nieuwe grote liefde' je wil laten beloven, vuile was binnen de eigen deur te houden, en er met niemand over te praten, omdat 'jullie dat zélf wel met z'n tweetjes op kunnen lossen'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is het beste altijd op je hoede te zijn, want het onverwachte komt altijd onverwacht.
Eecht extra op mijn hoede zou ik zijn als mijn vrouw of werkgever( is soms dezelfde persoon) een gesprek met mij begint met de woorden: ik/wij hebben gedacht..........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als mijn werkgever extra vriendelijk begint te doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in het verkeer, dus eigenlijk wanneer je je huis verlaat, alhoewel als je een lek in je gasleiding hebt het daar ook niet veilig is, of als er een insluiper binnen zit

eigenlijk moet je altijd dus op je hoede zijn, maar als je slaapt kan dat niet, dus een waakhond wellicht?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je vrouw naar je toekomt en vraagt:"Schat, we moeten even praten."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn......
want dat is dan meestal ook zo!