Bijstand afschaffen. Is dit echt het partij standpunt of is het een verkiezingsstunt?

Volgens Verdonk zijn 100000 nederlanders te lui om te werken en wil ze daarom de bijstand afschaffen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is echt haar standpunt, veel gevoel voor politiek heeft ze niet. Na de verkiezingen verdwijnt ze in het niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Het KAN geen verkiezingsstunt zijn. Ze heeft hiermee al die 100.000 kiezers en hun familie en vrienden in het harnas gejaagd. En dat is wel een hele domme actie voor iemand die in de peilingen op nul zetels staat. Stupiditeit dus, maar dat mag ons niet verbazen. Zeker weer een idee van haar spindokter Willibrord Frequin. (hik)
13 jaar geleden
ja, ze kan namelijk alles roepen met 0 zetels op de teller.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dit is geen serieus standpunt, en zal gelukkig dan ook niet gebeuren. Als dit wel gebeurd zullen ontzettend veel mensen in de problemen zitten! Waaronder ook mijn ouders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, het zwakbegaafde zusje van Geert Wilders. Wat moeten we daar nou van zeggen.

Eindelijk komt ze met inhoud en dan is het zoiets.

Maar op dit moment, met haar positie in de peilingen, vallen verkiezingsstunt en partijstandpunt samen, denk ik.
rose
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook erg voor de ouders: Een zwakbegaafde zoon EN een zwakbegaafde dochter! En dan ook nog eens allebei de politiek in willen...
rose
13 jaar geleden
En allebei blond, hè...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wel gevaarlijk, om zwakbegaafdheid als scheldwoord te gebruiken. je moet niet vergeten dat je nog niet zolang geleden een enkeltje polen kreeg omdat je zgn niet zo meepresteerde als de rest.
rose
13 jaar geleden
Ik gebruikte het woord niet (louter) als scheldwoord. Ik vind dat ze, als populist, duidelijk minder begaafd is dan G.W.. Dat het daarbij een zekere komische waarde krijgt is mooi meegenomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat heeft Wilders te maken met dit verhaal??? Jullie lullen ook maar wat raak
rose
13 jaar geleden
Wilders en Verdonk zijn beiden afvallige VVD'ers en beiden populist.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij is tunnelvisie meer het juiste begrip, opzich heeft dat weing met IQ te maken, wellicht met eq maar dat is ook nog discutabel. daarbij is een tunnelvisie niet alleen weggelegd voor nieuwe rechts, oud links had het net zo sterk wellicht sterker. ter illustratie http://www.youtube.com/watch?v=tMxS_xSKujU
rose
13 jaar geleden
Ik gebruik opzettelijk begaafdheid in plaats van I.Q., en dan met name met betrekking toot haar begaafdheid als populist.
Dit is een verkiezingsstunt. Ze mag dan niet al te bijster zijn, ze weet zelf ook wel dat dit geen haalbaar standpunt is mocht ze om een of andere bijna ondenkbare reden toch een paar zetels krijgen en betrokken worden bij coalitie-onderhandelingen.

Ze hoopt dus dat de mensen die altijd hard roepen dat al die uitvreters geen cent meer moeten krijgen, nu op haar partij gaan stemmen. Ze hoopt dat er genoeg no-brainers rondlopen in Nederland om daar 'n zetel mee te winnen.