In welk jaar kostte een pakje Camel van 25 sigaretten fl. 6,45 ?

Mijn echtgenote is jaren geleden gestopt met roken. Maar wanneer?? Ze heeft het laatste doosje nog. Hierop al de boodschap "Roken brengt de gezondheid ernstige schade toe" . Zelf denkt ze aan 1996.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Heeft ze haar oude agenda's niet bewaard? Zulk soort zaken noteer ik, en de boekjes bewaar ik. Dus in principe kan ik het altijd terugzoeken.

Het beste antwoord

Dit pakje heb ik ook nog! Ik heb er een briefje opgeplakt met daarop opgeschreven wanneer ik mijn laatste sigaret had gerookt. De laatste sigaret van mij was toen 14 januari 1997. Het zou best eens kunnen dat het in 1996 ook fl. 6,45 was!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank beste reageerder. Ik neem aan dat ons pakje van 6,45 ook van 1996 is. Mijn vrouw is nu vrij stellig: "Ja, het was 1996". Ik leg me daar eerbiedig bij neer.