Is er ook een manier op na te gaan of er nog post op een oud adres komt met mijn naam?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Je kan door middel van de verhuisservice van PostNL je adreswijziging doorgeven aan PostNL. PostNL voorziet dan post die aan jou is gericht met je oude adres van een sticker met je nieuwe adres. Het maakt PostNL niets uit dat je al lange tijd op je nieuwe adres woont.

Als je dan nog (doorgestuurde) post ontvangt met de stickers er op met het nieuwe adres, dan weet je dat er nog post naar je oude adres is gestuurd. Hier zijn wel kosten aan verbonden.

Het is omslachtig, maar het werkt wel!
Antoni
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Niet bij postnl of haar concurrenten. Alleen door de nieuwe bewoner te vragen. Als er geen nieuwe bewoner is maar nog wel een brievenbus moet het daar in zitten natuurlijk. Als er ook geen brievenbus is gaat de post retour afzender.