Weet iemand een goede naam voor een krant?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

de waarheid of het leugenaartje

Het Regionaal Dagblad Toegevoegd na 31 seconden: Het Nieuws Bij de Tijd Nieuwe Courant

Dé Krant

het nieuws-papier

Gister Dat is namelijk het onderscheidende van een krant. Het geeft het nieuws van gisteren.

Het wandelend dagblad.

De Morgenpost.

ZAPP

`t dagje vandaag & morgen dagnieuws verder wil ik meer info welke doelgroep(landelijk,een stad,bij de trein, gratis of verkoop) dan kan ik betere namen geven.

Ligt een beetje aan het concept als krant ook. Een concept dat ik nog nergens zie is alle feiten benoemen per item zonder verhaaltje er omheen. Zo een krant zou je 'De Feiten' kunnen noemen.

de Typfoon, de Luidspreker

Vers van de pers.

Het Nieuws

Het Plaatselijke Sukkeltje Het Stadsblad De Regiokoerier Bellemansblad De Stem van Limburg De Nieuwe Nederlandse

Bas. Toegevoegd na 6 uur: Of Bob.

'Lopendvuurtje'

Lokaal Totaal - plaatselijke krant 't wapen van (plaatsnaam)

Bladzijde.!

'mijn gedacht' :)

Het Ultieme Nieuws

Slecht Nieuws. De meeste mensen houden niet van goed nieuws, tenzij het henzelf betreft.

De doorzetter : dat heb je nu wel nodig in deze tijd .

Beperkt Houdbaar (Nieuws is beperkt houdbaar, en de vis die je er in kunt verpakken, ook!)

'De Heraut' Toegevoegd na 2 minuten: Mijn lieftallige vrouw zei : "Eindelijk".

'De goede morgen'

deze misschien?: Uniekrant (uniek) (krant) of met 2 k's kan ook

Best wel dezelfde vraag als deze: http://www.goeievraag.nl/vraag/mooie-naam-krant.13628 - 'Nivu' (NIeuws Voor U) - 'Leesvoer' - 'de N van Nieuws' (en dan met een N als logo..) - 'de K van Krant' (en dan met een K als logo..) - 'Goedemorgen!' Einde inspiratie.. :) Succes!

Goedemorgen Holland

Oud Nieuws! Trekt de aandacht en is altijd waar...

t'lrantje is een mooie naam

De gele staaf. (met geen vieze ideen er achter)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100