Hoe vind je een oude cartoon/strip terug?

Voorbeeld:

Ooit zag ik ergens op een prikbord het navolgende stripje:

Man loopt met duiveltje op zijn schouder.
Praat met een therapeut.
Dan zie je hem opgelucht weglopen met duiveltje op fietsje naast hem.

Meer weet ik er niet van.
Waren drie plaatjes.
Hoe pak je het aan om zoiets terug te vinden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
volgens mij kan dat niet. dat is gewoon teveel gevraagt. probeer anders met google maar ik denk dat je dan niks vind

Het beste antwoord

ik ben zelf een groot liefhebber strips,heb 10.000de digitale strips maar dit zegt me zo uit m'n hoofd ff niets,de beste kans maak je denk ik door ff ftd te downloaden en daar je vraag te stellen,op ftd zitten nml heeeel veel strip liefhebbers zoals ik en ik weet zeker dat er iemand bij zal zitten die het je kan vertellen.bovendien zal hij daar voor je gepost kunnen worden zodat je hem kunt downloaden.suc6.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja dat is lastig....
Ik zou proberen te zoeken op Google-afbeeldingen,
met zoekterm: "duiveltje cartoon" of zoiets....
maar het is maar zeer de vraag of het überhaupt op internet staat....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dar ben ik begonnen met zoeken. Dat heeft tot nu toe niets opgeleverd. Bedankt voor het meedenken.