School voor de grafische vakken in Utrecht, een wereldtijd gehad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vroeger kwam het wel eens voor dat we mensen of dieren tekenden, echter wellicht is het nu anders, in de periode dat ik er zat was het echt een witte school. tegenwoordig zit iedereen erop dus daar zal best rekening mee gehouden worden. Beste kan je ze gewoon even bellen, of binnen lopen dan leggen ze alles uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In een andere eeuw periode 1974 t/m 1982 heb ik diverse opleidingen daar gedaan, vervolgens de afronding bij Sivako, staat hier onder ergens moet je het KGVO bellen.
Grafisch Lyceum.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat wilde ik ook antwoorden. plus 1
Multimediadesign. Een technische opleiding waarin je bezig met bent met Photoshop, webdesign, gamedesign enzovoorts. De meeste technische scholen bieden deze opleiding wel aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de grafische wereld kan je heel veel kanten op.
Het beste kan je je licht opsteken bij het KVGO (Kon. Verbond Grafische Ondernemingen).
Je krijgt dan alle informatie die je wilt.
Startbaan 10, 1185 XR Amstelveen
Tel.: 020-5435678
www.kvgo.nl
succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
SintLucas in Boxtel, daar hoor ik altijd hele positieve verhalen over en er komen mensen door heel het land speciaal naar Boxtel toe elke dag maar weer omdat het zo'n goeie school is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het Grafisch Lyceum in Rotterdam schijnt de beste van Europa te zijn, maar let wel op; 1 op de 4 word toegelaten en 1 op de 3 haalt het eerste jaar! Dat betekend dat je een kans van 8 op de 100 hebt dat je wegloopt met een diploma. Het is heel erg je best doen in het eerste jaar! Daarna valt het wel mee.