De vrouwen met het langste haar ter wereld.
                            Haar naam is Xie Qiuping, met haar lange haren haalde
                            Xie Qiuping  de Guinness World Record
                             Voor de longste Women Hair op 8 mei 2004.

                                       Xie Qiuping haar  haar werd gemeten
                            5,672 meter is  gelijk aan 18 voet (5,54 in)
                            Echt lang he? Ik vraag me af hoe ze haar wast
                            in een week?

                               Deze vrouw uit Guanxi in China liet haar haar groeien sinds ze    sindsdien heeft ze het langste haar   . En liet ze het groeien

Haar werd voor het laatst in 2004 gemeten en had een lengte van 5,627m dat is al 8 jaar geleden hoelang is haar haar nu ? Want ze is nog steeds de titelhouder : van de vrouw met het langste haar ter wereld. Wie weet hoelang haar haar nu is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De man die waarschijnlijk de langste haren had van de wereld, is op 79-jarige leeftijd overleden. Dat wordt gezegd in het Vietnamese nieuws.

Niemand weet hoe lang het haar van de Vietnamees precies was toen hij overleed. Vier jaar geleden stond in de krant dat zijn lokken maar liefst 6,20 meter lang waren.

Officieel had hij niet de langste haren van de wereld, want de lengte is nooit gecontroleerd door het wereldrecordboek. Daarin staat het record op naam van een Chinese man met haren van 5,60 meter.

De langharige man liet zijn haar vijftig jaar lang groeien. Volgens zijn vrouw ging hij nooit meer naar de kapper, omdat hij in het vroeger vaak ziek werd na een kappersbezoekje. Hij had wel veel last van het haar: hij kon geen helm op en het was lastig het gewicht de hele dag te balanceren op zijn hoofd. Hij bond het op en beschermde het met een sjaal.